fredag 18 januari 2013

K R I S P I G T V I N T E R V I T T - F A B R I K E N













Igår var det tema krispigt vintervitt på FABRIKEN. Jag hann ta några foton men aldrig lägga upp länken på fabrikens hemsida. Hade fullt upp med barnen hela dagen och sen var jag ute och åt med en nätverksgrupp jag är med i på kvällen....så tiden räckte helt enkelt inte till. Men här kommer min tolkning av krispigt vintervitt inomhus. Har plockat ihop en härlig blandning av vita prylar. Vitt köksgolv, vita köksskåp, vit eames stol, vit duschkräm, vit ansiktkräm, vit ljusstake från Grafitgrå, vitlökar, vit tändstiksask från Design house, vit iphone, vitt pärlhalsband från HM och en vit gammal brosch köpt på loppis. Byredodoftljusförpackningar slänger jag inte, tycker de är lika fina som ljusen. På sista bilden är vår vita Philippe Starck lampa som jag älskar! 
Vit - definitivt en av mina favoritfärger.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

KOMMENTERA GÄRNA...JAG BLIR SÅ GLAD OM DU SKRIVER EN RAD!