lördag 21 juni 2014

B R Ö L L O P S S M I N K N I N G



foto och smink: Sofia Adelin; fialinsstil.blogspot.se

För några veckor sedan gjorde jag en bröllopssminkning på denna vackra brud, Emelie. Jag hade tänkt att ta en massa kort men tyvärr glömde jag både kamera och mobil hemma denna dag men jag fick låna brudens mobil och knäppte i alla fall av dessa kort. 

Det var så kul att sminka Emelie, hon var så lugn hela förmiddagen, kändes så där härligt förväntansfull och njöt av varje sekund när hon förvandlades till brud.

 Hon är en tjej som inte använder så mycket smink i vanliga fall och det gällde att hitta en balans så det inte kändes för mycket men ändå blev lite mer än en vanlig vardagssminkning med mascara. Det verkade som om hon blev nöjd...hon strålade i kapp med solen.
Grattis till att du nu är fru!

1 kommentar:

  1. Hej Sofia
    Riktigt fin håruppsättning. Själv skall jag snart också gifta mig och har en liten fundering på vad ni eller bruden köpt den fina vita blomman? Tack gör hjälpen. Med vänlig hälsning, Jessica

    SvaraRadera

KOMMENTERA GÄRNA...JAG BLIR SÅ GLAD OM DU SKRIVER EN RAD!