lördag 14 december 2013

J U L U T L O T T N I N G I T T A L A




 foto: Sofia A, fialinsstil.blogspot.se

Dags för en liten julutlottning.

Idag har du möjlighet att vinna en fin skål och kopp ur Iittalas Sarjaton-serie. 
För mer information om Sarjaton-serien vänligen besök: https://www.iittala.com/Series/Iittala/Sarjaton/c/Sarjaton

Om du vill vara med i utlottningen av denna fina skål och kopp, till dig själv eller någon du tycker om, vill jag att du kommenterar vilken som är din favorit i Sarjatonserien.

Tävlingen pågår tom 18/12 2013 kl 12.00.
Lycka till!

8 kommentarer:

  1. Min favorit är koppen Sarjaton Mug Metsä 0,36 l
    Harri Koskinen, Musuta 2012 . Jag älskar vitt och de fina pilarna/kvistarna eller vad det nu är :) gör att jag gillar muggen ännu mer! Hoppas på tur!

    SvaraRadera
  2. Mina favoriter är de här underbara glasen; https://www.iittala.com/Tableware/Sarjaton-Glass-34-cl-clear-2-pcs/p/K951181.

    SvaraRadera
  3. Min favorit är def metsä muggen. Så fin o stilig i sin enkelhet.

    SvaraRadera
  4. Min favorit är just den vita fina skålen som syns på dina bilder här! Så enkel och stilren, men ändå med det lilla extra i mönstret. Vad kul med tävling /Hanna

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Min absoluta favorit, är muggen Tikki i rött,
    mönstret som ser ut som stygn är ju helt
    bedårande..
    Ha det så gott/ Marie i Visby

    ragna_marie@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Hej! Mina favoriter är kärlen i färgen Pearl gray med dom små "stygnen", dom påminner lite om Swedish Grace som också hör till mina favoriter.
    Ha en fin vecka i väntan på julen!
    Kram Nanne

    SvaraRadera
  7. Min absoluta favorit produkt i denna serie är bowl Letti 0,68 l pearl grey
    Harri Koskinen, Musuta 2012. Otroligt fin färg!

    Denna tävling vill man ju så klart inte missa att delta i. Nu hopppas jag på tur.

    SvaraRadera
  8. Nu är lottningen klar och vinnaren av muggen och skålen blev Johanna.

    SvaraRadera

KOMMENTERA GÄRNA...JAG BLIR SÅ GLAD OM DU SKRIVER EN RAD!