söndag 26 januari 2014

J K P G G A L A N

















foto: Sofia A, fialinsstil.blogspot.se, Linda Pålsson, 
samt skärmdumpar från jnytts livesändning från jkpggalan

Igår var jag på gala, Jkpggalan. Vad jag älskar allt kring sådana här fester. Inköp av klänning, skor, smycken, hår och sminkfix. Jiiiihaaa så skoj det är! 
Jag och min man var medbjudna av KatrinB och vi började med förfest i hennes fina studio. Under dagen blev det en del styling av smink och hår på mina kära vänner...alla vill ju ha lite extra piff en dag som denna och jag trivs som en fisk i vatten när jag får gå loss med penslar färg, locktång och när jag får spraya mängder med hårspray.
Jag hade så himla kul igår....man borde få gå på gala mycket oftare, minst en gång i månaden :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

KOMMENTERA GÄRNA...JAG BLIR SÅ GLAD OM DU SKRIVER EN RAD!