tisdag 6 november 2012

J A G Ä L S K A R R O S E T T E R

 
 

 
Idag var det återigen dags för lite silversmide. Jag älskar smycken och att få skapa sina egna smycken är extra kul. Har alltid haft en förkärlek till rosetter så idag fick det bli en rosettring och den blev sådär lagom söt som jag ville att den skulle bli.
Jag kan verkligen rekommendera att gå på silversmide. Jag har hållt på med detta i många år och det är alltid lika underbart att komma till smedjan och bara få drunkna in i den kreativa bubblan.

2 kommentarer:

  1. Riktigt, riktigt fin ring! Jag tycker att du kan börja sälja :)

    Johanna

    SvaraRadera
  2. Tack Johanna!
    Vad glad jag blir...
    Jag säljer vid beställning och vid mån av tid.
    Sofia

    SvaraRadera

KOMMENTERA GÄRNA...JAG BLIR SÅ GLAD OM DU SKRIVER EN RAD!