torsdag 28 februari 2013

F E B R U A R I M O O D B O A R D






foto: Sofia A, fialinsstil.blogspot.se
 
Dags för ett nytt FABRIKEN inlägg och idag är det temat FEBRUARI MOODBOARD.
Mitt 'mood' är ganska likt januaris 'mood'.
Det som var viktigast för mig att få med var den starka längtan efter våren. Och visst har det varit underbart nu i några dagar när man har fått ta på sig sina solglasögon och ta härliga promenader i den värmande vårsolen, det finns hopp!
Garderoben har börjat fyllas på med lite vårplagg och här är en av mina favoritklänningar i skirt material med underbar pärlbrodyr, så mycket mig.
Pelargonerna börjar ta sig och de är sådär härligt krispigt gröna och ger lite liv i vårt annars ganska färglösa hem.
Och så var det det här med rosa...min favoritfärg om man bortser från vitt, grått och svart. Rosa nagellack från Chanel och rosiga kinder med Diors puffrouge.....

JAG ÄR HELT KLART REDO FÖR VÅREN...KOMSI KOMSI!

För fler modboards, kolla in FABRIKEN som idag kommer ge en massa inspiration.


6 kommentarer:

  1. Jag vill ha typ allt på den där moodboarden! Blusen, nagellacket, glasögonen och våren!!

    SvaraRadera
  2. Eller hur Petra...saker man bara måste ha :)

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder. Den rosa rosetten som skär genom allt fäster blicken. Fint!

    SvaraRadera
  4. Ja nu åker solbrillorna på =) härligt!
    Ha en fin kväll
    /Jennifer

    SvaraRadera

KOMMENTERA GÄRNA...JAG BLIR SÅ GLAD OM DU SKRIVER EN RAD!