lördag 13 juli 2013

V A C K E R T S K R O T





mobilfoto: Sofia A, fialinsstil.blogspot.se

Som ni kanske märker är jag inne i semesterlunken och inläggen haglar inte så tätt som jag kanske hade önskat. Men det känns bra att fokusera mer på familjen och lägga lite extra tid på barnen. Blogga kan jag göra sen en annan dag när det pissregnar. Men nu när barnen har somnat så passar jag på att få till lite bloggande...för det är ju så kul!

Tänkte bjuda på några vackra skrotbilder. 
Tänk att förr fattade jag inte hur folk kunde samla på en massa gammalt skrot..skit då enligt mig. Nu älskar jag att strosa runt i gamla lador och förråd där tiden liksom stannat till och skrotet har blivit vackert. Ibland får vissa prylar följa med mig hem och bli till roliga detaljer i vårt hem. 
Tänk att ha denna gamla esso bensindunk som nattduksbord, lite coolt hade det väl ändå varit!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

KOMMENTERA GÄRNA...JAG BLIR SÅ GLAD OM DU SKRIVER EN RAD!