lördag 28 september 2013

K O P P A R K L Ä D S T Å N G




mobilfoto: Ewa Wassberg

Ja, det råder minst sagt kopparyra i inredningsvärlden just nu. Koppar syns överallt och visst ger det en härlig värme till stilrena, ljusa hem. Min kära vän Ewa har designat sin egen klädstång i koppar. Smart och billigt att köpa rör och rörknutar av en rörfirma och sedan kapa och sätta ihop stången själv. Superfint! Denna klädstång gick på 1900 kr, det är väl ändå en bra pris för att få något egendesignat som ingen annan har.

Gillar även asken från House Doctor, den står högt upp på min önskelista.
Och kolla in de fina örhängena men gröna stenar, fiiiina!

Tack Ewa för fotona...tur att du inte blev fotograf ;)...men skyll på mobilen...helt klart därför de är så pixliga.

2 kommentarer:

  1. Väldigt fin gör-det-själv-idé, den kommer jag spara till framtiden. Vet du vart örhängena kommer ifrån? Grönt råkar vara en favoritfärg ;) /Hanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hon har köpt dem i en liten butik vid Stureplan. Hon kommer inte ihåg vad butiken hette men ska kolla upp det. Jag återkommer Hanna. Ha en skön helg! Kram

      Radera

KOMMENTERA GÄRNA...JAG BLIR SÅ GLAD OM DU SKRIVER EN RAD!