torsdag 25 oktober 2012

F I X O T R I X

 
 
 
Inredning är något annat som står mig varmt om hjärtat. Även detta intresse började som liten då jag möblerade om rummet i stort sett varje vecka. Och så har det fortsatt...kanske inte ommöblering varje vecka men jag älskar att fixa och dona med vårt hus när jag har tid över för det. Jag jobbar med inredning men är för tillfället mammaledig och då får man passa på att pyssla lite här hemma när man får en liten stund över på dagen. Idag har jag hottat upp trappuppgången med lite familjefoton. Och i hörnet ser ni ljusslingan från Granit, som jag för övrigt har både inne i trappan och ute i pergolan på altanen. Ett tips är att köpa en dimmer som man sätter i eluttaget, för annars kan den lysa lite väl stark inomhus. Jag har köpt den på Clas Ohlson. Det var dagens tips det.
God natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

KOMMENTERA GÄRNA...JAG BLIR SÅ GLAD OM DU SKRIVER EN RAD!