torsdag 25 oktober 2012

S K Ö N H E T I E N L I T E N A S K

 
 
 
 
 
Jag har sedan jag var riktigt liten varit intresserad av skönhet, smink och hår. Många av mina närmaste vänner och släktingar har fått sitt hår klippt och färgat av mig. Jag bara älskar det där med att skapa och se vad folk passar i. Och när vänner fråga om jag kan sminka eller fixa deras hår till fest osv kliar det riktigt i fingrarna och de får oftast ett JAAAAAA som svar.
 
Jag kommer här i min blogg att tipsa er om mina favoritprodukter. Jag har nog testat det mesta inom skönhetsprodukter.
Sedan ett tag tillbaka prenumererar jag på GLOSSYBOX, en liten box som kommer hem i brevlådan en gång i veckan och är fylld med små skönhetsprover. Och jag älskar att få denna lilla box i lådan, som ett kinderägg för mig ungefär. Tips är att man också kan ge bort detta i present till någon. Det har jag gjort och det känns som en liten annorlunda och rolig present. Att sedan askarna är helt fantastiskt fina gör ju inte saken sämre.
 
Ovan finner ni några av mina favoritparfymer, läppbalsam och handkräm som jag fått i glossybox och några av mina silversmycken som jag själv har tillverkat.
 
Det kommer att komma mer foton på mina smycken framöver och om ni skulle vilja beställa ett specialdesignat smycke är det bara att höra av sig så tillverkar jag gärna det om jag har tid och möjlighet till det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

KOMMENTERA GÄRNA...JAG BLIR SÅ GLAD OM DU SKRIVER EN RAD!