tisdag 4 december 2012

A D V E N T S K A L E N D E R T R Ä D


 
 
 
 



 
Jag hade så stora planer för årets adventskalender. Jag var hemma hos mina föräldrar och högg ett litet träd för flera veckor sen, jag var och köpte sprayfärg. Jag skulle göra så fina paket i år minsann....ja, nu blev det inte riktigt som jag tänkt mig...
Det har varit full upp här hemma och att spraya ett träd ute i snön har ju inte varit särskilt smidigt. Men igår kväll fick jag äntligen tummen ur och slängde snabbt ihop några paket och hängde upp i trädet som fick bli omålat. Det fattas fortfarande några paket som jag måste komplettera med...men nu står det i alla fall ett träd med paket i min lille älsklings rum och han blev alldeles till sig av lycka när han idag fick öppna sitt första paket.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

KOMMENTERA GÄRNA...JAG BLIR SÅ GLAD OM DU SKRIVER EN RAD!