söndag 9 december 2012

A N D T H E W I N N E R I S . . .


 


 
Kul att ni var några stycken som ville vara med i min tävling. Fick hjälp av min lille kille som tyckte det var kul att dra en lapp, men han blev lite besviken när det inte stod hans namn på lappen.
Jag däremot blev hjärtligt glad när jag såg vem som ska få mitt smycke...ingen är mer värd detta smycke än du Jenny! Verkligen passande att du fick denna berlock med ÄNGEL....hoppas du kan bära smycket ofta och att det blir en symbol för er lilla fina ängel som ni har där uppe.
Snart dimper det ner i din brevlåda, söker efter adressen på nätet.
Kram!
 
 

2 kommentarer:

  1. Men åhhhhhhhh SOFIA!!!! Så otroligt glad jag blir, sitter här med tårar i ögonen och bara småler!!!
    Jag vinner ALDRIG nått!! Och så vinner jag den här ljuvliga berlocken som betyder så ofantligt mycket för mig!!! Du ska veta att den kommer vara med mig i stort sett varje dag!!! Tusen tusen och åter tusen tack fina fina du <3 <3 <3

    SvaraRadera
  2. Jenny, jag satt och höll tummarna när elton drog en lapp att du skulle vinna...men så tänkte jag hur stor är chansen att han prickar in ditt namn och så vecklar han upp lappen och det står Jenny och jag blev såååå glad. Inte för att ingen annan var värd det, för det var de såklart....men det kändes som om det var meningen att du skulle få det....tror nog att det var en liten ängel med i spelet och hennes vilja var nog att mamma skulle bära smycket <3
    Kramar till dig

    SvaraRadera

KOMMENTERA GÄRNA...JAG BLIR SÅ GLAD OM DU SKRIVER EN RAD!