onsdag 2 januari 2013

2 0 1 2 J U L & N Y Å R


 

 

 

 

 
 
Nu lägger vi det gamla året bakom oss.
Ett härligt 2012 med en ny familjemedlem och storrenovering av huset.
 
Här kommer några bilder från jul och nyår.  Vi firade nyår hemma hos oss med en massa goda vänner. Jag gjorde en dukning i vitt och svart, med sidenrosetter...hade tänkt fota och lägga ut på bloggen men det blev sådär sjukt stressigt precis innan allt folk skulle komma och när jag väl fick tid till det var middagen redan igång och servetterna upprulladeoch  tallrikarna fulla av matrester...så ni får nöja er med en simpel liten sked. Även paketinslagningen gick i år i svartvitt. Gåbort present till kära vänner. Nyårspresent av kära vänner, ett litet byredoljus...roligt med vänner som vet precis vad man gillar. Fluga på killarna såklart, så himlans snyggt ju!
 
Försökte mig på ett nyårslöfe som är återkommande varje år:
Att bli av med mitt sockerberoende. (omöjligt verkar det som efter dessa snart 35 år)
Kan avslöja att det sket sig redan första dagen. Men jag har i alla fall varit ute på långpromenader de två första dagarna och det är ju i alla fall något.
Har ni några nyårslöften?
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

KOMMENTERA GÄRNA...JAG BLIR SÅ GLAD OM DU SKRIVER EN RAD!