onsdag 2 januari 2013

N Y S T A R T

 
 

 



Hoppas att ni kära läsare av min blogg har haft ett härligt nyår och att ni har fått möjlighet att vila och mysa med släkt och vänner. Och tack för att ni följer min blogg, det är så kul att se hur många som hittat in här, folk från så många olika länder, det hade jag aldrig kunnat tro! Jag är så glad när jag får en liten kommentar, är så kul att se vilka ni är som tittar in. Jag läser varje liten rad och uppskattar det väldigt mycket.

Det är nytt år och genast blir jag i stort behov av att röja bort alla spår av julen och istället få in hopp om våren i form av kvistar och lite härliga vårfärger. Visst längtar man tills det blir ljusare och varmare och man kan ta in knoppande vårkvistar. Sålänge får vi nöja oss med kvistar utan knoppar, fint det med. Här några kort från vår hall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

KOMMENTERA GÄRNA...JAG BLIR SÅ GLAD OM DU SKRIVER EN RAD!