onsdag 9 januari 2013

M Å L A E L L E R I N T E ?



Måla ekbordet vitt eller inte, ja det är frågan vi har ställt oss i cirka två år nu utan att komma fram till något svar. Svart har också varit ett alternativ. Det smartaste vore väl att köpa ett nytt bord eftersom vi tröttnat lite på detta, men det är samtidigt ett så sjukt bra bord, det är rejält med en smart iläggskiva. Ofta har vi sagt...nä vi målar det vitt, men så slutar det alltid med att vi inser att vardagsrummet kanske blir för vitt. Vi får nog vända på denna fråga ett tag till. Är det någon som kan ge oss sin röst, kul att höra hur andra tänker.


4 kommentarer:

  1. Neeej, måla INTE vitt;) Vi har ett nästan identisk bord hemma och har tänkt samma sak under flera års tid! Idag, när den vita trenden är på väg bort, är jag glad att vi aldrig "fick tummen ur". Istället har jag nu bytt ut mina vita "shabbychic"stolar mot udda stolar i mörkt trä, gråmålat och metall. Och bordet passar nu perfekt i vår övriga industristil i köket. Om du absolut vill måla, så välj grått som är den stora modefärgen 2013:) Allt gott till dig! Trevlig blogg du har;) Kram Fru Vintage

    SvaraRadera
  2. Bra svar Fru Vintage...det var det jag behövde höra. Vi har liksom inte kommit till om man säger så, för vi har helt plötsligt börjat tycka om det där med lite träfärg här och där...det värmer upp vårt annars ganska vit-gråa hem. Kul att du tycker om bloggen!Jag är ju ganska ny här i bloggvärlden och det är så himla kul när man får en kommentar..så tack och kram!

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vart har du köpt din matta? Den var verkligen supersnygg!

    SvaraRadera

KOMMENTERA GÄRNA...JAG BLIR SÅ GLAD OM DU SKRIVER EN RAD!