tisdag 29 januari 2013

N Y A F F I S C H - I L O V E Y O U . . .








Nytt på hallväggen. 
En affisch som jag gjorde för ett tag sedan, som jag hade tänkt sätta upp i något av barnrummen inför en fotografering av vårt hem, men som nu istället hamnade på hallväggen. Min ena son säger alltid att han älskar mig till månen och tillbaka, så sött tycker jag. Fint både till barn och vuxen. Har tänkt trycka upp ett gäng av dessa i lite olika färger. Sugen på att köpa en affisch, hör av dig via bloggen för mer info.


4 kommentarer:

  1. Gillas massor! Vart har du köpt den läckra galgen?

    SvaraRadera
  2. Galgen har hängt i min garderob i måååånga år så tyvärr vet jag inte riktigt vart den kommer ifrån. Kolla om IKEA har, vet att de har galgar men är osäker på om de har sådana här byxgalgar.

    SvaraRadera
  3. Att dom kunde vara så nära :) IKEA har! Tack för hjälpen!! kram ylva

    SvaraRadera
  4. Så bra Ylva!
    Ha en bra dag.
    Sofia

    SvaraRadera

KOMMENTERA GÄRNA...JAG BLIR SÅ GLAD OM DU SKRIVER EN RAD!