söndag 27 januari 2013

S Ö N D A G S B I L D E N - F A B R I K E N








Jag har skrapat och skrapat och skrapat och gott loss med aceton och som tur var gav allt slit resultat. För några år sedan sprayade jag det mesta vitt och inte trodde jag då att jag skulle vilja ha denna ljusstake i skimrande guld/koppar....men jodå man ändrar ju smak och just nu ville jag inget hellre än att ha tillbaka min ljusstake i originalskick. Den gör sig nu så fint på soffbordet...ända till min lille buse kommer och tar bort den. Så nu står den bara på bordet kvällstid efter kl 20...resterande tid på dagen ser vårt soffbord väääldigt trist och kalt ut och så får det nog förbli något år till.

Se fler söndagsbilder på FABRIKEN.

Hoppas ni haft en skön helg alla där ute, det har jag haft!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

KOMMENTERA GÄRNA...JAG BLIR SÅ GLAD OM DU SKRIVER EN RAD!