torsdag 9 maj 2013

M E T T A L I S K T



 








foto: Sofia A. fialinsstil.blogspot.se

METTALISKT är temat i FABRIKEN idag. 

Jag älskar metall och det blänk det ger...fint att bryta av med lite metall här och var i hemmet.
Vi har främst silverdetaljer i vårt hem och några enstaka gulddetaljer. Vad gäller smycken så har jag även där mest silver eftersom jag tillverkar mina smycken själv, ni ser ett litet smakprov av mina smycken ovan. Sen gillar jag även gulddetaljer, främst när det gäller accessoarer. Känns lite extra glammigt till fest och det gillar vi ;)
Känns som om jag har med vissa av dessa grejer i vare inlägg, blir lätt så när man gillar vissa prylar lite extra. Hoppas ni inte blir uttråkade.

Gå in och bli bländad av alla andra metallinlägg i FABRIKEN, det fylls på med inlägg både idag och imorgon.
 
Hoppas ni haft en skön helg! Det har jag. 
Nu dags och sussa, imorgon vaknar jag upp ett år äldre :)
Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

KOMMENTERA GÄRNA...JAG BLIR SÅ GLAD OM DU SKRIVER EN RAD!