söndag 16 juni 2013

I ` M B A C K !


foto: fialinsstil.blogspot.se

I´m alive! 
Ja, jag har lyst med min frånvaro här på bloggen i alldeles för många dagar. Ser att ni är flera som kikat in varje dag med förhoppning om nya inlägg men jag antar att ni har blivit besvikna. Jag har tagit en välbehövlig paus....jag har varit på ett fantastiskt bröllop och så har jag varit på semester på underbara Gotland.

Det blir ett kort inlägg idag, ett litet bidrag till FABRIKEN, ett kort från LEVA husfabrik på Gotland, vilket lovely ställe! Mer om detta senare i veckan....
 
Nu dags att sussa.
Hoppas ni kikar in i veckan, jag är nu fylld med energi och hoppas kunna vara lite aktivare bloggare :)

Kika in på FABRIKEN för fler söndagsbilder.


2 kommentarer:

  1. Åh Leva Kungslador är ju ett av de finaste ställen jag vet på Gotland. Så himla mysigt. Så det bygger hus också?! Sedär :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det ett fantastiskt ställe!

      Radera

KOMMENTERA GÄRNA...JAG BLIR SÅ GLAD OM DU SKRIVER EN RAD!