söndag 2 juni 2013

S Ö N D A G S M I X





foto: Sofia A, fialinsstil.blogspot.se

Söndag och vips så var vi inne i juni. Är det bara jag som inte riktigt hänger med, det var ju nyss vinter. Skönt är det i alla fall att det äntligen är lite sommarvärme. Bjuder idag på lite olika söndagsbilder från helgen.

Igår var det ju så himla härligt väder. På kvällen tog jag och dammade av löparskorna och när jag kom hem satte vi oss på altanen och drack rosévin och åt god choklad. Det var så himla härligt, med ett glas rosé i handen får man riktiga sommarfeelings! Idag är det inte lika fint och hela morgonen har jag legat invirad i min Acnehalsduk i soffan, en halsduk som alltid varit för stor för att vira runt halsen men som passar utmärkt som filt istället.
Har plockat in söta små gräslöksblommor, visst är de fina!
Och så är vi äntligen igång med renovering av hallen. Under två klickgolv och en plastmatta låg detta underbara grangolv. Kommer visa mer foton från vår hallrenoveringen en annan dag i veckan.

Ni missar väl inte chansen att vinna en avkopplande Herrgårdsweekend för två på min blogg. HÄR tävlar du!

Ha en fortsatt skön söndag och kika in på FABRIKEN för fler härliga söndagsbilder.

2 kommentarer:

  1. Ah men jag säger bara Golvet! Vilken jackpot att finna det under plastmattorna! Halsduksfilten är himla fin och måste vara perfekt för kalla sommarkvällar=) /Hanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur Hanna, du kan ju tro att vi blev alldeles till oss för varje kvadratmeter vi rev fram detta fina gamla golv. Tyvärr blir vi tvungna att vitmåla golvet då vi har vitmålat grangolv i köket som ligger precis intill. Det golvet var inte lika fint och vi var tvugna att täckmåla det. Älskar vitmålade plankgolv men hade gärna haft detta vitvaxat...men det blir för mycket olika golv och jag hopas att det blir fint även målat.
      ha en skön söndag!
      Kram Sofia

      Radera

KOMMENTERA GÄRNA...JAG BLIR SÅ GLAD OM DU SKRIVER EN RAD!