torsdag 27 juni 2013

J U N I M O O D B O A R D




 

foto och styling: Sofia A, fialinsstil.blogspot.se

Juni, vart tog den månaden vägen egentligen? Känns som om sommaren bara swischar förbi, det gäller att njuta av stunden.

Juni har fyllts med blandad kompott. En underbar Gotlandresa, renovering av hallen, midsommarfirande med goda vänner och trädgårdsfix. Visst är det härligt att man nu kan plocka bär och blommor i trädgården. 
Som vanligt går min färgskala i svartvita toner med inslag av natur och rosa. Känns som om jag har fastnat i denna färgskala och har svårt att ta mig ur :)
Detta får bli mitt bidrag till juni moodboard i FABRIKEN. Som vanligt kan ni hitta fler bidrag där från andra bloggare, kika in och låt er inspireras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

KOMMENTERA GÄRNA...JAG BLIR SÅ GLAD OM DU SKRIVER EN RAD!