tisdag 4 juni 2013

I N S P I R A T I O N T I L L H A L L E N







 foton från min pinterest

Vi är nu i full gång med renoveringen av vår hall. Så kul, men det tar på krafterna att leva i renoveringskaos och vårt hem är allt annat än fint just nu, det är grejer och damm överallt och att städa känns meningslöst för tillfället....därav dåligt med inlägg från vårt hem och vår inredning just nu. Men om några veckor är det förhoppningsvis klart och då ska vi njuta av sommaren och försöka att lägga husrenoveringen åt sidan ett tag och bara mysa med vår barn och nära och kära. 
Jag håller nu för fullt på att fundera på hur vi ska ha det i hallen, för självklart har jag tänkt om och känner inte alls för att ställa tillbaka garderober mm som vi hade det innan. Jag har i så många år tänkt hänga rör med vajer och nu ska jag banne mig få min efterlängtade stång med vajer. Vi tänker också lacka om ett gammal skåp vi idag inte använder, likt detta fina skåp ovan (Hannasroom) älskar det skåpet. På väggarna tänker jag att vi ska ha egen fotokonst, vi har så mycket fina bilder som jag ska ta tag i, fixa och framkalla. 
Skulle gärna vilja ha det fina bordet från House doctor i ett hörn, visst är det fint!

Jag hoppas att det blir bra det här...

2 kommentarer:

  1. Vilken inspiration! Verkligen älskar alla dina inlägg om inredning, du har sådan känska!
    Håller själv på med hallrenovering, och tycker att det finns så fula hatthyllor/jackförvaring.
    Denna på översta bilden var ju SÅ snygg. Vet du vart man kan få tag i en sådan eller är det bara att gå och köpa vajer+rör och pyssla själv?
    Återigen, tack för en superblogg!
    / L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ursäkta att svaret dröjt.
      Nä jag vet inte var man kan köpa en sådan klädhängare. Tror att man får pyssla ihop en själv. Vi har rör som blev över från vårt snörasskydd på huset som vi ska använda och sedan ska vi köpa till vajer och vajerlås. Ganska enkelt att göra själv tror jag. Vi får väl se :) Tack för dina fina ord om min blogg, kul att du gillar den.
      Kram Sofia

      Radera

KOMMENTERA GÄRNA...JAG BLIR SÅ GLAD OM DU SKRIVER EN RAD!