söndag 24 mars 2013

H E M M A H O S E M E L I E


 





 

foto: Sofia A, fialinsstil.blogspot.se

Tänkte börja med lite HEMMA HOS inlägg här på min blogg. Det får även bli mitt söndagsbidrag till FABRIKEN.

Idag har jag varit hos min kära vän och kollega Emelie. Hon har det så fint den där Emelie. Vi har samma smak och hennes hem är lika färglöst som mitt...nästan ännu mer färglöst. Vi har ju börjat ta in mer beige i vår inredning hemma och efter att ha varit hos Emelie idag kändes nästan vårt hem lite smutsigt när jag kom hem...inte alls lika vitt och grått och fräscht...ha ha.
Söt katt har hon också....med rätt NCS....nästan i alla fall, han borde gått mer åt gråskalan för att passa in, men det är kanske bra att han bryter av lite...då syns han ju :)

8 kommentarer:

  1. Måste bara säga hej!
    Jag halkade in här via Frufixotrix en dag. Insåg snart att vi inte bor så långt bort från er och har följt utvecklingen av ert vackra hus. Särskilt avundssjuk har jag varit på den fina uteplatsen :)
    När jag kikade runt på din jättefina blogg säger min son plötsligt Där är Elton! Och vi inser då att du är mamman till den pojke som min pojke pratar så mycket om från dagis, så komiskt hur det kan bli.
    Hälsningar från Emma, Tages mamma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä men hej Emma, så komiskt! Vad bor ni någonstans?
      Elton har också pratat om Tage... Vore kul om Tage skulle vilja komma hit och leka någon dag.

      Radera
    2. Jag verkligen komiskt... Tage vill säkert gärna leka men jag testar att maila dig istället, hoppas det funkar.
      Emma

      Radera
  2. Fialutt!

    Du är såååå duktig, vad bra bilderna blev trots det spontana, synd att sängen inte var bäddad heller ;)
    Måste komma hem till er snart med och få lite inspiration och träffa dig framför allt och elton fisen :)
    Tack igen för den fina blomman och klippningen, de behövdes ;)

    kramar
    //Emelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv, alltid lika mysigt att ses! Du är så välkommen. Vi bokar in en kväll snart. Kram

      Radera
  3. Visst är det kul att gå runt hos andra med kameran. Leta bilder och upptäcka nya vinklar och vrår. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är ju det. Mer av detta får det bli :)

      Radera
  4. Fina bilder och fint hem, kram

    SvaraRadera

KOMMENTERA GÄRNA...JAG BLIR SÅ GLAD OM DU SKRIVER EN RAD!