onsdag 20 mars 2013

V Å R E N, D U Ä R S A K N A D !


Ge mig mer sol och klarblå himmel!

Trött på detta väder...snart måste det väl ändå vända?
T Å L A M O D är väl vad man måste ha, men det är inte lätt när man bara vill gå runt i vårkläder, flytta ut och inreda altanen (eller kanske utreda altanen passar bättre) 
Jag vill ut och pyssla i trädgården, så grönsaker, plantera nya blommor och framför allt vill jag slippa ta på barnen alla dessa tjocka lager av kläder. Gå långa promenader medan jag fortfarande är mammaledig...stanna till på stan och ta en lång fika i solen medan min lille prins bara sitter still och gör som mamma säger och bara ler...jag drömmer mig vidare och hoppas att drömmen snart blir sann ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

KOMMENTERA GÄRNA...JAG BLIR SÅ GLAD OM DU SKRIVER EN RAD!