söndag 17 mars 2013

S Ö N D A G S S T I L L E B E N





foto: Sofia A, fialinsstil.blogspot.se

Söndagsbilden till FABRIKEN får idag bli mitt nya lila stilleben här hemma. Köpte igår de fina svarta och vita faten på Åhlens. Ett doftljus, en sten, en tändsticksask, en vas och ett ägg blev en härlig svartvit grafisk kombination. Har nu smygit in påsken lite här hemma...blåste ur ett ägg idag på morgonen och är nästan fortfarande yr, ha ha. Ägget är vackert omålat, men nu är jag lite sugen på äggmålning till veckan. Kul att det är tema påskpyssel på torsdagens tema i FABRIKEN
I eftermiddags tog vi en promenad i den härliga vårsolen och jag börjar nästan gråta vid tanken att det ska komma snö i veckan...buuhhuhhuuu. Men som alltid, det är ju bara att gilla läget...våren kommer ju förr eller senare och då ska jag njuta som aldrig förr!

1 kommentar:

KOMMENTERA GÄRNA...JAG BLIR SÅ GLAD OM DU SKRIVER EN RAD!