onsdag 20 mars 2013

S A K T A M E N S Ä K E R T . . .



Sakta men säkert börjar min nya tavla ta form. Jag lade ut första skissen här på bloggen för några veckor sedan men sen har den blivit liggande och det har het enkelt inte funnits tid att sätta sig i lugn o ro...har mest jagat vild liten bebis här hemma den sista tiden. Men igår gick jag in i min kreativa bubbla en stund när lilleman låg och sov. Ett Vougeomslag blir till tavla. Modellen har egentligen honungsblond kalufs...men nu när jag kommit en bit på vägen och ser tjejen med vitt hår lutar det åt att jag kanske behåller henne med vitt hår. Vad tror ni? Ni får se slutresultatet snart, hoppas kunna måla färdigt tavlan i veckan.

Jag önskar att jag hade mer tid över för målning, mår så bra av att få gå loss med penna och pensel! Men jag antar att den tiden kommer när barnen börjar bli större....så länge får jag njuta av de få stunder jag väl får tid över till detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

KOMMENTERA GÄRNA...JAG BLIR SÅ GLAD OM DU SKRIVER EN RAD!