torsdag 25 april 2013

A P R I L M O O D B O A R D

  
 

 
 



foton: Sofia A, fialinsstil.blogspot.se

Idag är det dags för APRIL MOODBOARD i FABRIKEN.
Här är mitt 'mood' just nu.

Våren är äntligen här med härliga vårdofter och underbara vårblommor. Vinterskorna byts ut mot vårskor och fötterna får åter igen andas. Mårbackapelargonskott i ett glas, så enkelt men ack så vackert. Ljusrosa i inredningen, på smink och nagellack. 
Nya silverringar som ska smycka förhoppningsvis snart solbruna händer.

Gå in på FABRIKEN och låt dig inspireras av andra moodboards.

Ha en skön dag i solen.
Sofia

PS. Glöm inte att gå in och tävla längre ner på min blogg. Du har chansen att vinna ett fint påslakanset från PRICK13, tävlingen pågår tom den 30 april så skynda!

15 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack vad glad jag blir!
      Kram Sofia

      Radera
  2. Vilka fina bilder, du bjuder på! Älskar färgen på nagellacket!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja rosa blir man alltid lite extra glad av.
      Kram Sofia

      Radera
  3. Vilka härliga bilder. Skorna ser väldigt tjusiga ut, me like! /Hanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Missade att svara på svarknappen o skrev istället en kommentar, kolla här under :)

      Radera
  4. Ja jag älskar dem och har köpt två par av dem :)
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  5. Ljuvliga bilder o Chanel en stor favorit inom mode o design. Säger hej innan jag kikar vidare här inne. Ha en skön torsdagskväll. Kramisar Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Chanel är en favorit. Välkommen in på min blogg, hoppas du hittar tillbaka. Kram Sofia

      Radera
  6. Detta gillar jag. Så mycket. Sammanfattar också mina färger här hemma just nu. På pricken. Ljuvligt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blir så glad av dina ord! :)
      Kram Sofia

      Radera
  7. Svar
    1. Ja känns som om jag alltid känner mig lite rosa :)

      Radera
  8. Love your moode, vacka bilder! :)

    SvaraRadera

KOMMENTERA GÄRNA...JAG BLIR SÅ GLAD OM DU SKRIVER EN RAD!