söndag 21 april 2013

T Ä V L I N G - P R I C K 1 3




 foton: www.prick13.se

Söndag och dags för inlägg i FABRIKEN, detta får bli mitt söndagsbidrag. Tävling är ju alltid skoj, Lycka till!

Idag har jag glädjen att kunna visa er något nytt, nämligen superfina påslakan från nystartade företaget prick 13. Det är en vän till mig som har startat upp detta företag som säljer designade bäddset för både stor och liten.
Nu när det är äntligen är vår blir man allt lite sugen på att göra om hemma, kanske det är dags för nya påslakan? Gå in och ta en titt på hemsidan www.prick13.se

TÄVLING!
Du har nu chans att vinna valfritt bäddset från prick13.
Svara på frågan i kommentarsfältet nedan och gilla och dela sedan på facebook. Glöm ej skriva vilket bäddset du vill vinna. (Gå in och se dem alla på hemsidan)

Fråga: Vilket bäddset faller dig mest i smaken? Motivera i kommentarsfältet nedan.


Tävlingen pågår t o m. den 30/4 2013 kl, 12.00. Ett bäddset ligger i potten. Vinnaren utses av prick13 och meddelas här på bloggen när tävlingen är över. Deras beslut kan ej överklagas.

14 kommentarer:

  1. Men hallå, är det något fel, går det inte att kommentera? Klart ni måste vara sugna på att vinna ett bäddset? Kom igen nu!

    Jag vill gärna vinna, så jag gillar och delar och hoppas att jag vinner det stora gråprickiga bäddsetet. Det är så fint, jag är svag för grått och svag för prickar och det skulle passa perfekt i min stora son rum.

    Sofia

    SvaraRadera
  2. Hej sötaste Fia, jag vill oxå vinna det fina bäddsetet till Olles rum. Gråa prickar såklart:) Det skulle passa perfekt och han kanske äntligen skulle sova i egen säng nu när han ska bli storebror;) KRAM på dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Även här behöver vi namn, men jag antar att det är du Anna Anderson?

      Radera
  3. Men vad många fina bäddset! Jag tyckte väldigt mycket om ugglan, men min sexåriga son ville väldigt gärna vinna det stora flamingo bäddsetet! Han tyckte att det var coolt och att färgen var så fin :) Så nu håller vi tummarna!

    Gillar och delar på Facebook såklart!

    Sarah

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Jag skulle jätte gärna vilja vinna ett bäddset till mitt underbara barnbarn. Han är 4 år och förgyller mitt liv med lycka, glädje och skratt. Tyvärr bor vi i olika städer vilket gör att vi inte kan ses så ofta som vi vill.
    Men han finns alltid i mina tankar därför skulle jag vilja ge honom björnen. Han älskar björnar :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du vill vara med och tävla. Vore dock bra att veta vad du heter när utlottningen sker behöver vi namn på de tävlandes.

      Radera
    2. Förlåt! Jag heter Lena! Tack :-)

      Radera
  5. De är underbara, man vill ha ALLA! Nu ska vi se, vi har provat apan och flamingon ska i sängen hos Molly ikväll. En prick, en turkos prick, till en oändligt rolig unge som älskar att hoppa i sängen när det är nya lakan där! NU håller jag tummarna! Och delar såklart!

    //Anna Morin
    https://www.facebook.com/anna.morin.735?ref=tn_tnmn

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du vill vara med och tävla, håll utkik här på bloggen så får du snart veta om du får nya prickar i doterns säng snart.
      Kram Sofia

      Radera
  6. Jag har precis hittat hit, och blev jätteglad för det! Vilka fina bäddset ju! Om jag vann skulle jag välja flamingon, för ja.. dom är ju så otroligt fina bara :)

    Håller tummarna nu!
    Gillat och delat på FB också.
    /Zandra Claeson

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du hittat in på min blogg. Håll utkik på min blogg efter den 30:e kan du se om det var du som hade turen med dig :)
      Kram Sofia

      Radera
  7. Hej!
    Jag och mamma har varit på stan och letat efter häftiga lakan till min nya säng. Men vi hittar bara lakan med prinsessor och hjärtan. Jag är en tuff tjej som skulle vilja ha björnen som lakan. Därför skulle jag bli jätte glad om jag vann. Då slipper jag springa runt på stan och leta och kan istället vara hemma och mysa!
    Kram Mila 5 år

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Här vill vi också vinna såklart. Lillasyster som nu ska få stor säng önskar sig "appan", storebror tycker mest om spindlarna och storasyster vill sova med flamingo. Mamman gillar prickarna mest men hon brukar ju ändå inte få bestämma :)
    Hoppas på vinst gör Hildur, Tage, Gerda o Emma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha du borde ha en av varje. Frågan är vem som får bestämma om ni vinner. Håll utkik på bloggen så får du snart veta om det flyttar in spindlar eller flamingos i ert lilla hus snart :)
      Ha en skön helg!
      Kram

      Radera

KOMMENTERA GÄRNA...JAG BLIR SÅ GLAD OM DU SKRIVER EN RAD!