fredag 5 april 2013

W H A T M A K E S M E H A P P Y ?




foto: Sofia A, fialinsstil.blogspot.se


Jag blir lycklig av att vara med familjen och våra underbara vänner. Jag mår bra av att få göra kreativa saker som att inreda, måla, smida silversmycken, blogga mm. Jag kan konsten att shoppa mig lycklig. Jag är bra på att unna mig saker...vardagliga saker som den där dyra pralinen som egentligen är helt onödig efter lunchen...men sååå god den var....och så bra jag mår sen då av den där lilla godingen. En finfin väska...kostar lite mer än vad den kanske borde men jag använder ju den varje dag...och en fin väska får mina ögon att glittra lite extra så då är den väl värd  varenda krona. Lite lyxigare schampo i duschen och finfina krämer i lådan...ja jag gillar sånt helt enkelt.

Livet är för kort för att inte ta tillvara dessa små extra tillfällen att livsnjuta mitt i vardagen.

Jag jobbar på att bli bättre på att försöka hinna med allt det här som gör mig lite extra lycklig....bra att ha denna lilla tavla som påminner mig om detta dagligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

KOMMENTERA GÄRNA...JAG BLIR SÅ GLAD OM DU SKRIVER EN RAD!