torsdag 18 april 2013

P Å V Ä G G A R N A

 


  






foto: Sofia A, fialinsstil.blogspot.com

Så var det åter igen torsdag och dags för ett FABRIKEN inlägg. Har varit helt deckad i influensan sedan i fredags kväll och är fortfarande riktigt risig, därav bloggens dåliga uppdatering. Eftersom jag fortfarande inte känner mig pigg blir det lite gamla bilder till dagens inlägg.

Idag är det temat - På mina väggar / fondvägg
Vårt hem är vitt, vitt, vitt. Var endaste vägg är rollad med NCS S 0500, alla förutom en vägg som vi har målat grå. Den är målad med en sandfärg som vi sedan har slipat och jag älskar den här väggen. Den är stilren men det händer ändå något i rummet.
Vad hittar man för övrigt på våra väggar. Jo, en tavellistvägg med lite smått och gott, min egna konst (VOUGE målningen), favoritklänningen som är för fin för att hänga i garderoben, fina magasin, svartvita foton och så ett litet hus gjort av tejp som används som fotbollsmål i stora killens rum. Ja, detta är en del av allt som finns på väggarna i vårt hus. 

Ta en titt in på FABRIKEN för att se vad andra har på väggarna där hemma.

Sofia

4 kommentarer:

  1. Så mycket fint och inspirerande på de där bilderna! Jag tycker det är så snyggt med flera tavellister ovanför varandra men har inte kommit på något bra ställe här hemma att ha det på. Än. Jag fortsätter att fundera. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Petra, leta vidare. Du kommer nog hitta väggen snart ;) kram

      Radera
  2. den där soffan (och alla kuddar! så fina) och väggen bakom, å vad jag gillade. massvis.

    SvaraRadera

KOMMENTERA GÄRNA...JAG BLIR SÅ GLAD OM DU SKRIVER EN RAD!