söndag 14 april 2013

V I N B Ä R S G R E N A R




 foto: Sofia A, fialinsstil.blogspot.se

Lite vinbärsgrenar, som jag har tagit in från trädgården, får idag bli min söndagsbild i FABRIKEN.
Beskar våra vinbärsbuskar häromdagen och tog då in några grenar. Bara efter några dagar var de så här fina med spröda gröna blad.
Har aldrig tänkt på att ta in vinbärsgrenar tidigare, men kommer definitivt göra det igen nästa vår.

Hoppas att allt är bra med er därute och att ni kan vara ute i det fina vädret, verkar som om äntligen våren är här efter mycket om och men.
Själv har jag blivit deckad i någon slags influensa med förkylning, feber och ont i hela kroppen. Jag får nöja mig med att titta ut på det härliga vädret och hoppas att det kommer hålla i sig.

Ha en skön söndag!
Sofia  

6 kommentarer:

  1. Vilka fina kvistar, älskar också att plocka in och se dem slå ut mer för varje dag! /Hanna

    SvaraRadera
  2. Fint! Jag har blivit mer och mer för att plocka in kvistar. Nästan alla kvistar och grenar gör sig fint i vas inne. :)

    SvaraRadera
  3. Så vackert! Jag vill också plocka in kvistar, tänkte det senast idag. Men var ska jag hitta fina? Inte i min trädgård iallafall :)

    Älskar bilderna i inlägget här under. Bara rullar upp och ner och konstaterar att det få bli min inspiration när det är dags!

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Hej,
    vinbärskvistar kommer jag nog att ta in. Härliga bilder du tagit. Tack för tipset.
    Linnéa

    SvaraRadera
  5. Vilka härliga bilder! Med en liten allergiker i huset tar jag sällan in några grenar men vinbär borde hon tåla, ska genast testa :) Hoppas du kryar på dig snart och kan njuta av våren som äntligen är här.
    Kram Emma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja testa det Emma!
      Tack, jag hoppas influensan försvinner snart för nu ligger både jag, elton och noel deckade i den med hög feber :( Ingen hit!
      Kram Sofia

      Radera

KOMMENTERA GÄRNA...JAG BLIR SÅ GLAD OM DU SKRIVER EN RAD!