onsdag 10 april 2013

B A D K A R U T E I D E T F R I A


foto via Pinterest, BO BEDRE

Jag längtar, som alla andra soltörstande svenskar, ihjäl mig efter lite sol och värme. Snart måste det väl ändå komma lite vår!
Så länge drömmer jag mig bort och spånar på lite nya idéer till trädgården. Jag är hemskt sugen på en utedusch och ett badkar. Så låt jakten påbörjas efter ett gammalt badkar man kan måla om och ställa på något bra ställe i trädgården...och så hoppas vi på en lång och varm sommar som kompensation för den näst intill försummade våren.

2 kommentarer:

  1. Härlig bild!I det badkaret hade jag gärna legat ;) Jag letar efter inspiration till trädgården oxå, vill ha lite nytt.
    Kram Suss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det fint! Man måste liksom bara ha.
      Kram sofia

      Radera

KOMMENTERA GÄRNA...JAG BLIR SÅ GLAD OM DU SKRIVER EN RAD!